Thursday, February 3, 2011

JENIS-JENIS TUDUNG ARIANI

Terdapat pelbagai jenis tudung keluaran ARIANI. Antaranya tudung Tiara Chiffon, Tiara ARIANI, Tiara Special Beaded, Tiara Floral Printed, Tiara Diamond Swarovski, Chiffon Tiara Diamond & Beaded, Tiara Crepe Silk, Selendang Eksklusif Handmade, Selendang Crepe Silk dan lain- lain lagi.

Kesemua tudung ARIANI berharga dalam lingkungan dari RM 39 hingga ke RM 450, bergantung kepada jenis fabrik dan hiasan diamond atau sulaman tudung.

Ada antaranya direka dengan amat eksklusif dengan jahitan sulaman yang mana untuk set masterpiece, ARIANI direka dengan renda bersulam tampal dihiasi jahitan manik dan diamond swarovski yang tulen. Kebanyakan tudung ARIANI adalah dari fabrik Lycra manakala untuk owning yang dipanggil bukrum dijahit dengan mengunakan Thai Silk, Raw Silk dan lain-lain lagi.

ARIANI juga menawarkan tudung polos bermanik dan sekuin yang boleh digayakan dengan pelbagai anak tudung yang merupakan rekaan terbaru. Ia tampak seperti selendang, sesuai untuk anda yang ingin lebih moden dan bergaya. Anak tudung ini juga diperbuat dari fabrik Viscose kapas yang dihiasi batu swarovski.

Dibawah terdapat beberapa tudung Ariani:-

Chiffon Tiara Beaded



 Selendang Chiffon


 Tiara Ariani


 Tiara Diamond



 Tiara Eksklusif


Turkey Silk 

 


1 comment:

  1. jom singgah blog sy... sy menjual tudung yg gojes masa kini.. tq for support ­:-)

    ReplyDelete